Instalatér může dobře prosperovat, když se o jeho činnosti lidé dozví


Instalatér patří mezi nejobtížnější řemesla, co se týče fyzické náročnosti i psychického tlaku. Možná právě proto instalatérů ubývá, a to pro naši společnost není rozhodně dobrá zpráva. Instalatéři mají na starosti rozvody vody, kanalizaci a odpady, topné systémy a také plynové spotřebiče. I sebemenší drobná chyba, kterou řemeslníci provedou v průběhu pracovní činnosti, se navenek citelně projeví, a někdy může dojít i k ohrožení osob.

instalatér na toaletě

Instalatér, který chce svou živnost provozovat spolehlivě a precizně, si poměrně rychle vybuduje dobré jméno mezi zákazníky, ovšem pouze s podmínkou, že se o něm lidé dozví. A právě zde se musí bezpodmínečně začít. Silným mediálním zdrojem pro propagaci jakékoli činnosti je v současné době Internet. Začít by se tedy mělo právě tam, a to webovým portálem, zaměřeným na konkrétní obsah prováděných prací. Instalatér tu může mít zveřejněn seznam činností, jejich zevrubný popis proložený fotografiemi, a mohou tu být k dispozici i reference zákazníků a některé realizované projekty, například podlahové vytápění, čištění topení, řešení úniků vody, instalace a revize plynových kotlů atd.

tvorba webu

Dále se nesmí zapomínat na SEO, které je potřebné pro webové vyhledávače, aby vás zařazovaly mezi přední místa, a nezůstávali jste zastrčení daleko vzadu. SEO je jedním z klíčových prvků umístění webu ve virtuálním světě, protože pokud vás vyhledávač ignoruje, nemáte příliš šancí na úspěch v jakékoli branži.

Dalším bodem propagační činnosti jsou PPC reklamy. Mohou být umístěné i na sociálních sítích, takže například reklama PPC TikTok splní svůj účel dokonale a může přitáhnout pozornost mnoha lidí, podobně jako reklama PPC Pinterest. Najít dobrého instalatéra na sociálních sítích není tedy nemožné a mnohdy je to rychlejší a účinnější forma propagace, nežli rozhlasové a televizní vysílání.